Hvordan fejlmelder jeg min bredbåndstelefon?

Hvis du oplever problemer med din bredbånds-telefon, kan der være mange faktorer der spiller ind. Vi giver dig her en række mulige løsninger, der kan afhjælpe problemerne

Virker din telefon ikke, kan det skyldes, at der er et generelt problem i dit område, f.eks. på grund af lynnedslag, tøvejr eller gravearbejde. Du kan se mere i vores driftsinformationer ved at slå dit telefonnummer eller EM-nummer op.

TDC Driftsinformation

Hvis der ikke umiddelbart er generelle problemer i dit område, bør du forsøge med disse løsninger, før du fejlmelder din telefon, da de ofte kan afhjælpe problemet.

  1. Tjek først om der er driftsforstyrrelser i dit område
  2. Hvis du har en HomeBox, så kan det ofte hjælpe at genstarte din HomeBox
  3. Teste dit udstyr
  4. Læs artiklen Oplever du problemer med dit bredbåndstelefoni

Genstart din HomeBox

På bagsiden af din HomeBox sidder der i højre side en powerknap. Sluk for HomeBoxen på denne, og vent i ca. 5 sekunder, før du tænder igen.

Vent til der er lys i @-knappen på forsiden af HomeBox'en. Det vil normalt tage et minuts tid, men det kan tage op til 5 minutter.

Test nu, om dit problem er løst.

Genstart af Homebox

Får du ikke løst dit problem, kan du fejlmelde din telefon ved at ringe til TDC CustomerServicedesk Erhverv på 70 70 90 90, eller bruge vores online fejlmeldingssystem FAS.

Online fejlmelding

Du har desuden mulighed for online fejlmelding, hvis din virksomhed er bruger af Selvbetjening Erhvervs online fejladministrations tjeneste, FAS Internet. Med FAS Internet kan du også følge opdaterede driftsinformationer og planlagt vedligeholdelse for hele landet.

Log ind i Selvbetjening Erhverv

Er din virksomhed tilmeldt til Selvbetjening Erhverv, men endnu ikke tilmeldt til FAS Internet, så kan din virksomheds administrator give adgang til FAS Internet i brugeradministrationen.

Læs mere om Selvbetjening Erhverv

Relaterede artikler