Kan jeg spærre for indkommende eller udgående opkald?

Sådan spærrer du for indgående opkald

Du kan spærre for indkommende opkald ved at bestille en tjeneste der hedder; Fast spærring for ankomne opkald. Du bestiller tjenesten ved at kontakte Kundeservice på 70 70 90 90

Tjenesten kan tilbydes kunder, der kun ønsker telefonen brugt til udgående opkald, eller som ikke ønsker at kunne modtage ”Modtager Betaler” opkald.

Bemærk venligst, at Ekstraservices Banke På og Forstyr Ikke, ikke kan kombineres med Spærring for ankomne opkald.

Sådan spærrer du for udgående opkald

Du kan spærre for udgående opkald ved at aktivere et af følgende spærringsprogrammer:

  • Totalspærring – hvor det eneste der kan ringes til er 112
  • Udlandsspærring, Mobilspærring & spærring mod visse servicenumre
  • Udlandsspærring
  • Voksenspærring Udland – spærrer mod visse udenlandske numre, hvor sexlinjer bruges på almindelige udlandsnumre
  • Spærring mod Træfpunkt og Betalings Nummer 901
  • Spærring mod Træfpunkt
  • Spærring mod Betalingsnummer 901

Nogle spærringsprogrammer kan være både som Ekstraservice brugerstyrede spærringer og som faste spærringer.

TDC Ekstraservice Spærring

For yderligere information kontakt Kundeservice Erhverv på 70 70 90 90.

Relaterede artikler