Få overblik over funktionerne i Selvbetjening Erhverv

Her på siden kan du få et overblik over de forskellige funktioner, du har adgang til i Selvbetjening Erhverv, og hvordan de kan hjælpe dig med at holde styr på din virksomheds aftaler og abonnementer med TDC

Få overblik over funktionerne i Selvbetjening Erhverv


Første gang du logger på TDC Selvbetjening Erhverv, møder du et særligt velkomstmodul. Her bliver du bl.a. inviteret på en rundvisning i universet og funktionerne med en guidet tur. Du kan naturligvis også gå direkte i gang med at arbejde med selvbetjeningen. 

Derefter vil Forsiden være din faste startside, hvor du finder indgangen til forskellige funktioner enten på selve siden eller i venstremenuen.

Forsiden viser altid din seneste aktivitet og de konto- eller kundenumre, du senest har besøgt. Her kan du klikke på konto- eller kundenummeret, på de tilknyttede medarbejdere og fakturaer.

Har I mere end 4 konti hos TDC, vil der nederst på siden være et link til en oversigt over alle jeres Konto- og Kundenumre

Virksomhedssiden

På virksomhedssiden kan du:

  • Se den variable del af jeres forbrug – både totalt og i detaljer
  • Se en abonnementsoversigt*
  • Se status på igangværende og de senest afsluttede ordrer
  • Tjek jeres virksomhedsoplysninger – CVR-nr., hvem der skal have ordrebekræftelser
  • osv.
  • Rabataftaler

Konto- og Kundenummersiderne

På konto- og kundenummersiderne kan du:

  • Opret nye abonnementer
  • Tjek forbrug på alle abonnementer under nummeret
  • Se fakturaer og kontobevægelser plus hente fakturaer i pdf-format til udskrift
  • Få en oversigt over alle abonnementer
  • Bestil rapporter på fx fakturerede ydelser, forbrug med rabat, PIN- og PUK-koder* eller passwords til TDC Hotspot*
  • Se status på igangværende og de seneste afsluttede ordrer
  • Download mobilnummer og brugernavn* på alle mobilbrugere til Excel, hvis du skal redigere flere på en gang
  • Rediger oplysninger om jeres virksomhed – fx betalingsadresse, hvem der skal have ordrebekræftelser, og om I ønsker at få fakturaer pr. post eller elektronisk

Medarbejdersiden

På medarbejdersiden kan du:

  • Se forbruget på abonnementet, fordelt på data, tale og sms – totalt og i perioder
  • Rediger abonnementet
  • Se SIM-kortnummer og PUK-kode
  • Skift SIM-kort
  • Se medarbejderens mobiltelefon-type og IMEI-nummer
  • Køb/tilmeld ekstra tjenester til abonnementet
  • Se status på igangværende og de seneste afsluttede ordrer
  • Rediger brugernavn
  • Spær nummer og ophæve spærring
  • Opsig nummeret
  • Skift ejer