Sådan får I TDC Scale

Når jeres virksomhed har valgt TDC Scale-løsningen, er der visse ting, som I skal overveje i forbindelse med installationen. Vi har derfor opdelt installationen i før, under og efter, så I kan være forberedt og opleve en gnidningsfri proces

Efter installation af TDC Scale

Når I har fået installeret TDC Scale, begynder hverdagen med jeres nye løsning. Vi har derfor samlet nyttig information omkring Scale-løsningen, såsom funktioner, fejlmelding, support og tilpasning til jer.

Tilpasning af TDC Scale-løsningen

Virksomhedens Scale-administrator har mulighed for selv at tilpasse jeres løsning efter behov. Tilpasningen gøres direkte i Selvbetjening Erhverv.

Log på Selvbetjening Erhverv

Alternativt kan I ringe til 70 70 90 90 og mod betaling blive guidet over telefonen. Hvis I har behov for nye ip-telefoner eller andet udstyr, så kan I kontakte os på samme telefonnummer eller tage kontakt til jeres daglige TDC-Partner.

Jeres Scale-administrator har selv mulighed for at tilpasse jeres ip-telefon-løsning via Selvbetjening Erhverv

Forstå jeres Scale-faktura

Ønsker I en forklaring på jeres TDC Scale-faktura, så har vi udarbejdet en fakturaforklaring, der kan svare på mest stillede spørgsmål i forhold til Scale-fakturaen.

Se forklaring på Scale-faktura (PDF)

Vil I have en forklaring på jeres TDC Scale-faktura, kan I se vores gennemgang af de mest stille spørgsmål

Videoguides til Scale og udstyr

Vi har udarbejdet videoguides til, hvordan du bruger TDC Erhverv Assistent app'en, ip-telefonen og opsætter virksomhedens Ferie- og Natsvar.

Vi har udarbejdet nogle videoguides, som kort gennemgår de mest brugte funktioner i jeres løsning

Brugervejledninger til Scale og enheder

Det er muligt at finde et komplet sæt af brugervejledninger i Selvbetjening Erhverv under punktet Hjælp. Derudover har vi samlet bruger- og funktionsvejledninger i en oversigt over de enkelte enheder.

Gå til vejledninger for Scale, One og Omstilling

I modtager et fysisk brev fra os, hvor jeres Scale-administrators log-in information ligger

Fejlmelding og support

Standardservice på TDC Scale er i tidsrummet 8-16 i hverdage. Det betyder, at oplever I problemer med Scale, kan I ringe til TDC og fejlmelde i dette tidsrum.

Se Serviceaftalen for TDC Scale og udvidet service (PDF)

I kan desuden kontakte os, hvis I ønsker funktionsændringer, ved at ringe på telefonnummer 70 70 90 90, tast 2.

Oplever I problemer med TDC Scale-løsning, skal i kontake vores kundeservice. Se åbningstider og jeres muligheder for udvidet service
  • Funktionsændringer af TDC Scale kan være:

    • Ændring af viderestilling på Hovednummer til anden destination (andet nummer)
    • Ændring af telefondisplaynavn på en bruger
    • Aktivering af ny bruger
    • Ændring af eksisterende bruger - for eksempel viderestilling ved manglende svar og optaget
    • Tilknytning af mobilnummer til en bruger
    • Ændring i den Udvidede Søgegruppe - for eksempel kølængde, antal ring inden viderestilling og viderestilling ved manglende svar.
    • Ændring af Beskedsvar styring
    • Hjælp til upload af lydfil
    • Tilknytning af ny ip-telefon til en bruger
    • Beskedsvar opsætning med e-mail dirigering
    • Ændring af funktioner på programmerbare taster på ip-telefonen
    • Ændring af tidstyring (Natsvar) på Hovednummer
    • Oprettelse af nyt Beskedsvar (Feriesvar)

Tilmeld driftsinformation på sms

Det er muligt at tilmelde sig løbende information om driftsproblemer med TDC Scale per sms. Tilmeldingen laver I ved at tilmelde jer sms-information i Selvbetjening Erhverv under FAS Internet. Det er også her, I skal fejlmelde og følge status på fejlretningen online.

I Selvbetjening Erhverv kan I tilmelde jer driftsinformation på sms, så I ved, hvis der er problemer med jeres ip-telefon-løsning

Relaterede artikler