TDC Call Recording 48 timer

Call Recording 48 timer er en løsning til sikker optagelse af telefonsamtaler – løsningen, giver dig mulighed for at gå tilbage og aflytte dine telefonsamtaler fra tidligere. Samtalerne kan optages på såvel fastnet som mobiler, og bliver gemt i 48 timer.

TDC Call Recording 48 timer

Det er muligt at få TDC Call Recording til TDC Scale, TDC One, TDC Omstilling og TDC SIP trunk, og giver mulighed for at:

  • aflytte samtaler, du har optaget
  • søge efter samtaler, du har optaget
  • hente rapporter over dit eget forbrug af tjenesten
  • eksportere dine egne samtaler til din computer.

Brugerinformationer

Hvis du har en virksomhedsadministrator, der sætter din løsning op, vil du automatisk få en e-mail med information om adgang. 

Alternativt har du mulighed for at få tilsendt dit brugernavn og din adgangskode til dit mobilabonnement (Scale login). Du skal blot sende 2 sms’er til 10200:

  1. Skriv Brugernavn i første sms.
  2. Skriv Password i anden sms.

Herefter vil du modtage to sms'er; én med dit brugernavn og én med din adgangskode. Dit brugernavn indeholder @.

Licens til aktivering

Optagelse af samtaler er ikke aktiveret. Aktivering sker under din telefoniopsætning ved at logge på TDC Scale med dit Scale login.

Du har følgende aktiveringsmuligheder;

  • Altid - alle samtaler bliver ubetinget optaget.
  • Altid - alle samtaler bliver optaget, dog med mulighed for at pause og genoptage optagelsen.
  • On-Demand - hele eller dele af samtalen kan optages. Optagelsen bliver aktiveret og afsluttet ved hjælp af stjernekoder.
  • On-Demand med brugerinitieret start - samtalen bliver kun optaget, når optagelsen bliver aktiveret. Dette sker ved hjælp af stjernekoder (Start: *451# / Stop: *450#). Hele samtalen bliver optaget uanset hvornår du taster stjernekoderne.
  • Aldrig - Samtalerne bliver aldrig optaget.
TDC Call Recording indstillinger
Har du spørgsmål til TDC Call Recording, kan du kontakt din lokale telefoniadministrator eller TDC på 70 70 90 90.

Relaterede artikler