Guide til TDC Erhverv Mobil

Mobil velkomst og køfunktion

Har du mobil velkomst eller køfunktion i dit abonnement, så kan du sætte det op via erhvervmobil.tdc.dk

Hvis du er interesseret i at læse mere om funktionerne, kan du læse vores guide til, hvordan du administrerer køfunktionen og mobil velkomst.

Hent guide til mobil velkomst og køfunktion (PDF)

Prioriteret kø

Prioriteret Kø er et tillæg, der kan købes til dit TDC Erhverv Mobil-abonnement. Funktionen giver dig og din virksomhed mulighed for at prioritere kø-indgangen i en køgruppe og samtidig logge opkaldende inde på www.erhvervmobil.tdc.dk.

Prioritering af opkald

Du og din virksomhed kan altså prioritere jeres indkommende opkald, så opkaldet kommer til den rette modtager. Er 1. prioritet slukket, eller meldt ud af gruppen, modtager 2. prioritet og dernæst 3. prioritet og så fremdeles. Til slut er der mulighed for at indføje en "Sidste udvej", såfremt alle kø-medlemmer er slukket eller meldt ud af gruppen.

Logbog

Med Prioriteret kø, får du også mulighed for at se i en Logbog, hvordan kaldene er blevet besvaret. F.eks. klokkeslæt, ventetiden i køen og hvem, der besvarede opkaldet.

Du kan lave alle indstillinger på www.erhvervmobil.tdc.dk

Relaterede artikler