TDC Erhverv Opbygning af faktura

Fordele
Nogle virksomheder har brug for et overblik over udgifter forbundet med en medarbejder eller afdeling. Cost Center-fakturering afspejler virksomhedens struktur – helt ned på det enkelte abonnement – og gør det lettere at håndtere bogføringen.

Du kan få tilpasset modtager og antal fakturaer og dermed opnå den struktur, du ønsker. Vi kan fakturere en nummerserie eller Scale-mobiler på separate fakturaer, så du for en særskilt faktura for en afdeling eller pr. abonnement.

Unikke fakturareferencer
Som kunde hos TDC Erhverv kan du få referencer på fakturaen. Du kan oplyse referencer ved bestilling. Bemærk, at der er tale om referencer til fakturaen og ikke til Oplysningen/118.dk.

En reference kan være en fællesbetegnelse for hele fakturaen som for eksempel ”Aarhus afdeling” eller ”Medarbejderbredbånd”. Betegnelsen står på fakturaens forside.

Hvis du ønsker det, kan vi også knytte referencer til enkeltabonnementer. Det kan være Cost Center ID eller ”Peter Jensen”. Referencen vil fremgå under det enkelte abonnement på fakturaspecifikationen.

Dine muligheder på Selvbetjening Erhverv
På Selvbetjening Erhverv kan du redigere fællesbetegnelsen for fakturaen (”Vedrørende”) og referencen tilknyttet det enkelte abonnement (”Fakturabemærkning”) på henholdsvis Kontonummersiden og Medarbejdersiden.

Ønsker du at redigere fakturareferencer på alle virksomhedens medarbejdere og kontonumre på én gang, kan du gøre det via Multiordrer i Selvbetjening Erhverv. Punktet finder du i venstremenuen.

Skift kontonummer
Du kan selv skifte kontonummer på de tilknyttede numre via Selvbetjening Erhverv, så fakturaen afspejler virksomhedsstrukturen. På Medarbejdersiden kan du flytte nummeret fra ét kontonummer til et andet.

Hent som PDF her

Relaterede artikler