TDC Straksservice

Med TDC Straksservice kan du få endnu hurtigere fejlretning. Straksservice dækker konkrete fejlretninger og fungerer som en engangsydelse. Straksservice kan kun tilbydes, hvis driften er normal

Med Straksservice reduceres responstiden på fejlmeddelelser:

  • Fejlvisitering/fejlanalyse påbegyndes indenfor 15 min. efter bestilling af Straksservice
  • Fejlretning via fjernbetjening (remote) påbegyndes senest 1 time efter fejlmodtagelse
  • Fejlretning på TDC-centralen eller ved din virksomhed (onsite) påbegyndes senest 3 timer efter fejlmodtagelsen
  • Vi arbejder non-stop til fejlen er udbedret

Bemærk, at vi ikke kan tilbyde Straksservice, hvis driften ikke er normal. Hvis fejlen f.eks. skyldes oversvømning eller andre forhold, som har ramt store områder, kan vi ikke tilbyde Straksservice.

Hvad skal jeg betale for Straksservice?

Prisen på Straksservice afhænger af, hvornår du ønsker, at fejlretningen skal begynde. Du fejlmelde og bestille straksservice hele døgnet, men du kan godt vælge, at fejlretningen først skal starte kl. 08 næste arbejdsdag.

Straksservice hverdage 8-16: Dækker Straksservice bestilt indenfor tidsrummet hverdage mellem kl. 8 og 16. Prisen er kr. 1.200 eksklusive moms.

Straksservice døgn: Dækker Straksservice bestilt udenfor tidsrummet hverdage mellem kl. 8 og 16. Prisen er kr. 7.500 eksklusive moms.

Bemærk, at vi ikke kan tilbyde Straksservice på Scale. Du kan dog tilkøbe Straksservice på den bredbånds- eller fiberforbindelse, som Scale kører på.

Relaterede artikler