TDC Mailfilter blokerer e-mails

Oplever du, at du ikke modtager e-mails fra afsendere, som du har fuld tillid til, kan løsningen være at sænke sikkerhedsniveauet for dit TDC Mailfilter eller tillade bestemte e-mail-adresser eller domæner.

Når e-mails ikke når frem, er det fordi, de kan minde for meget om spam-e-mails. Det kan for eksempel være nyhedsbreve, der bliver sendt til flere tusinde modtagere, som spam-e-mails også gør. Du kan ændre spamscoren for dit TDC Mailfilter, så de e-mails, du gerne vil have, kan komme igennem.

Som standard er spamscoren i dit TDC Mailfilter sat til 2. Det vil sige, at alle e-mails, der har spamscoren 2 eller højere ikke bliver sendt videre til dig. Ved at logge ind på TDC Mailfilter kan du se hvor høj spamscoren er for alle e-mails, der bliver sendt til dig.

Sådan tjekker du spamscoren for e-mails du gerne vil have

1. Log ind på TDC Mailfilter Sådan logger du ind

2. Klik på Gennemse e-mails

3. Skriv den e-mail adresse, du gerne vil have e-mails fra, ved Søg på e-mail-adresse

4. Klik på Søg

Log ind på tdc mailfilter og tryk på gennemse emails. Indtast den e-mail-adresse, du ønsker at modtage mails fra og tryk på søg.
Har de e-mails, du gerne vil modtage, en spamscore på 2, skal du hæve spamscoren til 3. Det betyder dog, at du vil få alle e-mails med en spamscore på 2.

Det er også muligt at lade e-mails fra bestemte e-mail-adresser og domæner komme igennem dit TDC Mailfilter, selvom de har en for høj spamscore, ved at ændre indstillingerne for TDC Mailfilter.

Sådan ændrer du indstillinger for TDC Mailfiter

Relaterede artikler