Sådan ser du, hvilken fejlretningsaftale du har

I Selvbetjening Erhverv kan du hurtigt få overblik over, hvilke fejlretningsaftaler du har. Du kan se fejlretningsaftaler på både abonnementer og på udstyr som f.eks. routere

Sådan ser du dine serviceaftaler på abonnementer

1. Log ind på Selvbetjening Erhverv

2. Klik på Abonnementsoversigt under Abonnementer i venstrehåndsmenuen

3. Klik på Vis, hvis du vil have data vist for et dataselskab

4. Klik på Hent oversigt. Denne oversigt viser de hovedabonnementer, din virksomhed står som ejer af.

Her vises alle virksomhedens abonnementer, og du skal klikke på Info for at se mere om det

5. Klik på OK i pop-op-vinduet for at åbne Excel-filen.

Her skal du vælge OK for at åbne Excel-filen

6. Klik på den kategori dit abonnement hører til for at se, hvilke fejlretningsaftaler der er knyttet til de enkelte abonnementer.

Her skal du vælge det produkt du har i dit abonnement

7. I Kolonne C kan du se hvilken fejlretningsaftale, der er gældende for det enkelte abonnement.

Her ser du, hvilken serviceaftale du har med netop dit abonnement

Relaterede artikler